Werbea – Body, Mind, Soul & Spirit

Reklamácia a vrátenie tovaru

V případě, že vám kurýr donese poškozený balík, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. O škodě nás bude informovat přepravce a následně vám odešleme balík ještě jednou.

Máte-li jakýkoli problém s objednávkou (poškozené zboží, chybějící produkt, zaslané nesprávné zboží) neváhejte se co nejdříve obrátit na naši zákaznickou linku. Žádost nám zašlete na mail:objednavky@werbea.com s přiloženými fotkami balíku a jeho obsahu, nebo zavolejte na naši infolinku +421 948 938 717. Vaši žádost budeme řešit během pracovních dnů, a to během několika hodin.

Pokud vám nepoužitý produkt z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, rádi vám jej bezplatně vyměníme do 14 kalendářních dnů. Žádost o výměnu nám, prosím, pošlete na objednavky@werbea.com, nebo zavolejte na naši infolinku +421 948 938 717. Výměnu zboží realizujeme formou výměnného balíku. To znamená, že je třeba zabalit zboží do původního obalu, případně tak, aby se nepoškodilo při zpětné přepravě. Následně k vám přijde kurýr se správným balíkem a vy mu předáte balík, který chcete vrátit. Výměna by měla proběhnout do tří pracovních dnů od obdržení vaší žádosti, a to na adrese uvedené v objednávce. Zboží nám prosím neposílejte poštou.

Chcete-li produkt vrátit, je možné jej nepoškozený zaslat do 14 kalendářních dnů zpět. Pošlete nám jej na adresu: Werbea, s.r.o., Malinová 10, 811 04 Bratislava. Do obsahu balíčku vložte tento formulář. Po převzetí balíku provedeme finanční náhradu.

Pokud chcete produkt z jakéhokoli důvodu reklamovat, prosím, pošlete zprávu na objednavky@werbea.com, nebo zavolejte na naši infolinku +421 948 938 717. Bližší informace o možnostech a způsobu reklamace naleznete na stránce reklamační řád.

Samozřejmě. Pokud jste si objednali více položek v rámci jedné objednávky, klidně můžete reklamovat nebo vrátit jen to, co vám nevyhovuje.

Pokud jste objednávku neobdrželi do 3 dnů od jejího vytvoření, neváhejte nás kontaktovat na naší infolince +421 948 938 717, nebo nám napište na objednavky@werbea.com.

Hotovostí/kartou v sídle firmy – Akceptujeme karty Visa, Visa Electron, Maestro a MasterCard.

Platba na dobírku – Zboží zaplatíte přepravci v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky na vámi uvedené adrese. Administrativní poplatek za platbu na dobírku je 24,51 kč.

Platba kartou online – Svou objednávku můžete zaplatit kartou, která má povolené platby na internetu. Jedná se o pohodlný a bezpečný způsob bezhotovostní platby. Aktuálně přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, Maestro a MasterCard.

Bankovním převodem – Platbu za zboží můžete realizovat také prostřednictvím online bankovnictví. Na vaši e-mailovou adresu pošleme informace potřebné pro uskutečnění platby přes elektronické bankovnictví. Platbu můžete provést do 3 dnů od vystavení objednávky. Nezapomeňte vyplnit všechny potřebné údaje, zejména variabilní symbol, jinak lze proces prodloužit. Zboží vám odešleme až po zaevidování platby na našem účtu.

X